pirmdiena, 2014. gada 12. maijs

Sākumā, jau jāpasaka, ka šogad bija ļoti daudz tiešām foršas dziesmas un idejiski man sanāktu pat TOP 15, bet es tomēr pieturos pie TOP 10.
Latvija atkal netika finālā, bet man ļoti patika kā viņi uzstājās un esmu priecīga, ka tieši viņi aizbrauca.
Nākošgad es savu topu publicēšu laicīgi. (It kā kāds cits, izņemot mani pašu vēl šo lasītu :D)
Nu tad es atklāju svinīgi savu topu, kuru lasu es pati ar Cake To Bake un tad jau aiziet ar īsto topu.



1. Vieta. Nīderlande - The Common Linnets - Calm After The Storm. Šī dziesma mani paķēra uzreiz, tikai pēc tam sapratu, ka tas ir viegls kantrī. Bet nu tas nemaina manas simpatijas pret šo dziesmu :)


2. vieta. Austrija - Conchita Wurst - Rise Like A Phoenix. Sākumā šī man bija 4. vietā, bet tad es samainīju šo ar Vāciju, jo sapratu, ka Vācija nemaz tik ļoti man nepatīk. Un šī dziesma patīk ar katru reizi ar vien vairāk. Un jā, pirms to tiešraidē pateica Valters ar Kažu - es mājās pateicu, ka šī dziesma lieliski iederētos kādā Džeimsa Bonda filmā.

3. vieta. Spānija - Ruth Lorenzo - Dancing In The Rain. Iesākums šai ir kā no meksikāņu seriāliem un es jau domāju, ka būs tāds boring. Bet nu kā sākās piedziedājums, tad man tā iepatikās! Man liekas ļoti romantiska dziesma.


4. vieta. Vācija - Elaiza - Is It Right. Ieraugot un arī izdzirdot šo, man nāca prātā asociācijas ar P!nk. Bet varbūt tikai man tā likās, bet man arī viņas tembrs likās līdzīgs. Lai nu kā, dziesma man patika, it īpaši piedziedājums. Bet ieraksta versija man patīk labāk, nekā dzīvais izpildījums.

5. vieta. Baltkrievija - Teo - Cheescake. Ha-ha-ha! Es zinu, ka smieklīgi, bet man patika, man šis atgādināja 90. gadu puišu grupas ar visādiem interesantiem deju soļiem un arī pati dziesma tāda-liek kustēt.

6. vieta. Apvienotā Karaliste - Molly - Children Of The Universe. Šī manī arī paķēra ar kaut ko - laikam tas sākums tāds uzrunājošs.

7. vieta. Polija - Donatan & Cleo - My Słowianie - We Are Slavic. Nu, protams, ka es ieliku šo dziesmu un uzstāšanos savā topā, jo kāpēc gan  ne?! :D


8. vieta. Slovēnija - Tinkara Kovač - Round And Round. Es nezinu kas, bet kaut kas man šajā dziesmā ļoti patīk. Man radās tāda noskaņa...nevaru pateikt kāda :)

9. vieta. Zviedrija - Sanna Nielsen - Undo. Saku godīgi, kad viss jau bija beidzies man šī dziesma iepatikās vēl vairāk, un varbūt pat šo varētu uzbīdīt kaut kur augstāk. Bet, lai nu paliek..

10. vieta. Pollapönk - No Prejudice. 10. vieta man visu laiku mainījās, bet tad es noskatījos klipu un sapratu, ka šiem te noteikti jābūt manā desmitniekā! Cheers!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru