sestdiena, 2018. gada 12. maijs

Eirovīzija 2018!

Ir pienākusi tā reize gadā, kad es izsaku savu vērtīgo viedokli par Eirovīziju. Ir tas laiks, kad visa pasaule griežas ap Eirovīziju! Ir laiks, kad es saviem tuvākajiem ar šo ierakstu atgādinu - šodien ir svarīga diena - ir Eirovīzija, skatieties!

Lieki netērejot laiku, sāku kā parasti ar Latvijas pārstāvi Lauru Rizzotto un dziesmu "Funny Girl", kura diemžēl neiekļuva finālā, bet tas nekas, jo finālā iekļuva Serbu plikpauris, kurš ļoti amizanti skatījas tieši kamerā, Ukrainas vampīrs un Nīderlandas ""bad boy" - cowboy with black boys", tāpēc tā vietā, lai klausītos Lauru, skatīsimies kādu laiku uz viņiem. Bet par gaumi, protams, nestrīdas. Tomēr, varu teikt, ka Laura, no mana profesionāļa viedokļa, nodziedāja godam, izskatījās un pasniedza sevi brīnišķīgi. Man patika!



Un tagad pie pārējo valstu topa!
Dienā, kad Latvija pasaules čempionātā hokejā sakāva Vāciju, es Vācijai dodu pirmo vietu Eirovīzijā! Es sākumā smējos par šo izpildītāju, es viņu saucu par Vācijas nabadzīgo Edu Šīranu...Cik gan mēs cilvēki varam būt akli. Dziesma ir ļoti aizkustinoša..this is so sad..
 1. VIETA - VĀCIJA - Michael Schulte ar "You Let Me Walk Alone"



2. VIETA - IZRAĒLA - Netta ar "Toy"
Nu, baigais pārsteigums! Uz viņu ir interesanti skatīties, pie šīs dziesmas gribas sākt kustēties, pat tādam sālsstabam kā es :) Man ne līdz galam patīk dziesmas vārdi, bet šī ir ļoti jautra dziesmas, kas uzlabo garstāvokli. PLUSS - viņa patiesībā ir ļoti talantīga meitene, es jau parakājos YouTub'ē :)


3. VIETA - LIETUVA -  Ieva Zasimauskaitė - When We're Old
Kas to būtu domājis, ka šogad mana topa augšgalā būs veselas divas aizkustinošas dziesmas!? Laikam palieku veca.. Lietuviete ar savu vienkāršību un sirsnību mani ļoti aizķēra, domāju, ka ne mani vien :)


4. VIETA - SOMIJA - Saara Aalto: "Monsters"
Nu, šī ir tāda dziesma, kas iepatīkas uzreizi! Uzreizi, ka es Jums saku! Klipu cilvēkiem ar vājiem nerviem neskatītites :D


5. VIETA - AUSTRIJA - Cesár Sampson - Nobody But You
Surprise, surprsie! Vai viņš gadījumā neatgadina Kreigu Deividu? Nē? Bet Sezāram ir pat vairāk soul! <3



6. VIETA - PORTUGĀLE - Cláudia Pascoal - O Jardim
Nepopulārs viedoklis - šī gada dziesma Portugālei ir labāka par pagajušā gada dziesmu. Ļot' skaist' melodij'.


7. VIETA - DĀNIJA - Rasmussen - Higher Ground
Dānis ir Džareda Leto un Troņu Spēļu Tormunda apvienojums! Man šķiet, šis ir Eirovīzijas episkākais priekšnesums. UN MAN PATĪK EPISKI PRIEKŠNESUMI!


8. VIETA - NORVĒĢIJA - Alexander Rybak - That's How You Write a Song.
Šis vairāk nav "fairytale", bet ļoti "noderīgs" padoms kā rakstīt dziesmas. Tātad - 1. solis - jātic tam, ka tu vari kaut ko uzrakstīt un 2. solis - vienkārši dari to. Nu, genius! :D Bet man patīk šīs dziesmas hook's , man patīk melodija. Šeit 8. vieta ir mūzikai, ne dziesmas vārdiem :)


9. VIETA - KIPRA - Eleni Foureira - Fuego
Ļoti tipiska Eirovīzijas Balkānu dziesma, bet bez tām neiztikt un šī ir pat diezgan pielīpoša, kā arī meitene ir ļoti aktīva, ļoti aktīva,  varbūt, ka vajag piebremzēt.


10. VIETA - ZVIEDRIJA - Benjamin Ingrosso - Dance You Off
Biebs, is that you? Nu, kad viņš sāk dziedāt, viņš izklausās ta kā Bībers. Lipīga dziesma. Bez zviedriem nevar tik un tā.



Nu, lūk tā! Tas ir mans desmitnieks. Es gribu tomēr atzīmēt arī Austrāliju - tā ir, iespējams, pat aktīvāka par kiprieti. Bet no šīs meitenes staro baigi pozitīvā enerģija, ceru, ka arī Australija iegūs labu vietu.
Ungārija - es līdz galam neticu tam solistam. Es domāju, ka viņš tomēr ir pozeris.. Es domāju, ka viņš mājās skatās My Little Pony. Ja man nebūtu par to aizdomas, es viņus kaut kā iebīdītu desmitniekā!

Apvienotā Karaliste - Keitijas Perijas ne tik skaistā, bet, iespējams, talantīgākā māsa, kas tomēr ietur Keitijas dziedāšanas stilu. Man patīk! 

Francija - es nezināju, ka tā meitene no Clean Bandit ir francūziete. Un vēl piedalās Eirovīzijā! Cik maza pasaule! Man jau patīk tie franči. "Klausoties frančus, es ģībstu" :D

Tas viss! See you next year!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru