sestdiena, 2019. gada 18. maijs

Eirovīzija 2019

Labvakar!
Gada īpašākais, nozīmīgākais un patiesākais Eirovīzijas tops ir klāt! Es atvainojos, ka ar katru reizi es to publicēju arvien vēlāk, bet tā teikti a' labs nāk ar gaidīšanu!

Es, protams, kā vienmēr gribu pieminēt Latvijas pieteikumu, es gribētu pateikt, ka Carousel pāris ir viens no, MANUPRĀT, skaistākajiem un vispār foršākajiem atpazīstamajiem pāriem Latvijā. Un viņu uzstāšanās bija ļoti izdevusies. Tāpēc nav ko te cept pannā ūdeni un teikt, ka slikti!



BET es vēl gribēju arī piemetināt, ka Supernovā bija ļoti labs pieteikums grupai Laika Upe. Es domāju, ka viņiem bija jāuzvar, jo tai dziesmai bija ļoti labi vārdi 😏


Tā! Un tagad varu turpināt ar Eirovīzijas fināla TOP 10!

Šoreiz es sākšu ar 10. vietu, un iešu uz pirmo!

10. Vieta man ir dalīta, jo es nevaru izlemt starp Baltkrievijas dziesmu Tamtararam, I like it, kuru pārstāv nedaudz vieglas uzvedības  Britnija/Anne-Marie (nevis es, nevis Anmary no Talantu Fabrikas, bet tā, kas dzied dziesmu Friends)/Megana Treinore (ATSTARPE) un Izraēlas dziesmu I Am Someone, kurai ir tāda nedaudz aizkustinoša dziesma, jo īpaši mani uzrunā vārdi "I am someone", tas liek man domāt - kas es esmu? Tas ir ļoti labi, ka dziesma liek tā padomāt par dzīvi un ko darīt dzīvē! (Es ceru, ka tie pāris cilvēki, kas šo lasa, lasa to tādā ļoti gudrā intonācijā, jo tas ir viss ļoti gudri!)



9. VIETA. Azerbaidžana - Shut up about it. Īss komentārs - man patīk piedziedājums. Es pat sāku nožēlot, ka vieglās uzvedības baltkrievieti neieliku devītniekā..😑


8. VIETA. Krievija - Es šoreiz neanulēšu šo vietu. Šī būs viena reize gadā, kad es nebūšu naciks. Serjoža ar dziesmu Scream. Nu, viņš tak spiež to visu ārā tā, ka šausmas. Bet ar to ir panākts episkums, kas man patīk!


7. VIETA. Šveice ar dziesmu She Don't Know, She Go Solo. Šī būs dziesma, kas man patiks rīt vislabāk. Tā ir tāda augoša mīlestība!


6. VIETA. Brālis no Igaunijas! Man nav daudz ko teikt, vienkārši man palika atmiņā šitā dziesma!


5. VIETA. Norvēģija ar dziesmu Spirit In The Sky. Ja būtu konkurss par most Eurovision song, tad viņi uzvarētu, es nezinu kā viņiem tas sanāca, bet šis gabals ir pēc visiem parametriem veidots pēc Eirovīzijas slepenās formulas!


4. VIETA. Austrālija! Sveiciens Gunitai! 😃 Man ļoti patīk, es negribu zināt, ka tā dziesma ir par pēcdzemdību depresiju, es domāju, ka tā dziesma ir par to, ka esi "high" vai "drunk", jo tad ir Zero Gravity. Un man patīk kā tas arī izskatās!


3. VIETA. Čehija ar dziesmu Only A Friend Of A Friend Of A Friend. Ja jūs gribat redzēt to solistu dzīvē, tad jums jāapmeklē kāds grupas Cellar Cat koncerts, bet viņš nedzied tā kā Eirovīzijā. Bet vispār šitā ir baigi catchy dziesma un man patīk no sirds..un no rajona.


2. VIETA. Pārsteigums man un  vsiem - Slovēnija ar dziesmu bez nosaukuma. Bet tā ir TIK LABA dziesma. Es biju ļoti pārsteigta, kad šo dzirdēju. Šī dziesma ļoti ievelk iekšā! Man ĻOTI patīk!


1. VIETA. ISLANDE! Mani favorīti! Kad es dzirdu Hatari, es ģībstu! Tas ir vienreizēji! Esmu sajūsmā! Un tas nav tikai dēļ viņu ārienes, tas ir tā it kā pats fīrers dziedātu! Tā ir Islandes skaņa! Tas ir tik awesome! 😻



Paldies! Es jūtos ļoti labi! Atvainojos, ka tik vēlu! 

P.S. Ja ir kļūdas ar garumzīmēm, atvainojiet, jo es nerakstu uz šī datora tik daudz bieži! 😚

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru