sestdiena, 2021. gada 22. maijs

Eirovīzija 2021!

Sveiki, mani sauc Annemarija un šis ir mans ikgadējais Eirovīzijas dziesmu tops. Tas, kuru jūs visi tik ļoti gaidāt (jā, es runāju ar tieši ar Tevi, mans īpašais draudziņ 😉😉)!

Kā jau  katru reizi, sākšu ar to, ka pirmajā vietā, protams, bija jābūt Latvijai - šoreiz ar Samantu. Jo Latvijai vispārībā ir katru gadu labākās dziesmas un izpildītāji un pasakiet vēl, ka tā nav, tāpat neticēšu 😝
Nevar jau vienkārši katru gadu uzvarēt, jāļauj citiem arī dažreiz 😁

Bet tātad jā, Latvijai bija vislabākā dziesma un labākā izpildītāja. Tāpēc vēlreiz noklausīsimies un teiksim Samantai "Paldieeeeeees" un "Bučiņaaaas" 😄 

Bet patiešām, man ļoooti patika Samantas dziesmu un tiešām ir ļoti žēl, ka viņa netika finālā. Es pat sāku raudāt, kad viņu nenosauca kā finālisti.. 😢



Bet nu iesim tālāk! Tālāk tad ir mans tops no zemākās uz augstāko vietu (es neiekļāvu topā Serbijas, Albānijas MILF izpildītājas, kā arī visaizraujošākos izpildītajus no Nīderlandes, Lielbritānijas, Izraēlas un Spānijas):

20. Portugāle - The Black Mamba - Love Is On My Side

19. San Marino - Senhit - Adrenalina - neuzpirkt mani ar Floridu... Un vai man vienīgajai sākuma motīvs izklausījās pēc Morgenshtern El Problema motīva? 🙎 Un kāpēc viņai uz galvas sākumā ir pulkstenis? 

18. Islande - Daði og Gagnamagnið - 10 Years

17. Vācija - Jendrik - I Don't Feel Hate - šis ir PewDiePie tikai no Vācijas. Redziet?




16. Kipra - Elena Tsagrinou - El Diablo - nu šeit ir vienkārši vienā priekšnesumā i Gaga, i Rita Ora. Gagas vispārējā sajūta no Bed Romenc un no manas Ritočkas ir dziesmas Anywhere piedziedājums. Nu tā kaut kā, bet man jau patīk arī plaģiāti - kāda starpība, galvenais, ka labi skan 😀
14. Zviedrija - Tusse - Voices - Sweden - šī man arī noteikti iepatiksies vairāk vēlāk. Sākumā es nesapratu vai tas ir puisītis vai meitenīte. Jo man likās, kā tāda strong woman no Mortal Kombat. Pēc vārda jau ar nevar saprast, jo Treisija Čepmena jau arī nesapratu senāk, domāju, ka Treisijs Čepmens. Ak, dievs es tak par šītādiem komentāriem varu norauties. Bet man tak patīk, ja kas 🙉 NO HATE, JUST LOVE. Nelasiet šito, lasiet nākamo jau! 😲
13. Norvēģija - TIX - Fallen Angel - Šeit atkal Marats no Device un Musiqq, apnika būt Emīla mazajam brālim, tāpēc šoreiz solo uzstājas..nav nemaz tik slikti. Vai tad nav līdzīgs? Piemēram šajā vecajā Vai tad tev klipā.

11. Grieķija - Stefania - Last Dance. Smuka meitene 😅

TOP 10

10. Ukraina - Go_A - Shum. Es nezinu, šogad Eirovīzijā ir ļoti daudzas atpazīstamas personības. Ukraina izvēlējās sūtīt Trinitiju no Matriksa. Dziesma forša - patīk, ka uz beigām aiziet arvien ātrāk un ātrāk. Varētu izdomāt kādu dzeršanas spēli pie šīs dziesmas 😁
Ā, jā, tie, kas nezina Trinitiju no Matriksa, šeit bildes salīdzināšanai:




9. Francija - Barbara Pravi - Voilà. Šitā trakā francūziete. Man patīk! Viņa tāda dzied vienu un to pašu vārdu Volā, volā, volā un pilnīgi kā visu dvēseli izdzied! Nu, ļoti skaisti un emocionāli jau! 👌



8. Šveice - Gjon's Tears - Tout l'Univers. Es nezinu kāpēc, bet man viss šis priekšnesums un arī pats izpildītājs saistās ar Mazo Princi (nevis LV grupu, bet Sent Ekziperī Mazo Princi). Skaista dziesma...skaista!


7. Beļģija - Hooverphonic - The Wrong Place. Šī ir tāda ļoti kvalitatīva mūzika manā skatījumā. Var droši teikt, ka ne Eirovīzijas dziesma, tāpēc pat pārsteigums, ka viņi tika finālā, par ko es, protams, priecājos. Ļoti patīkama balss solistei, dziesma, kas muzikāli ļauj atpūsties smadzenēm. 👌


6. Malta - Destiny - Je Me Casse. Šī varētu būt dziesma, ka būs arī mūzikas topos pēc Eirovīzijas. Starp citu, Jūs pamanījāt, ka Malta ļoooooti bieži sūta resnas dziedātājas (no offense, bet skatīsimies patiesībai acīs) ar spēcīgām balsīm? Man jādomā, ka tā ir Maltas veiksmes atslēga. Un tiešām no offense, vai tad es būtu ielikusi Maltu 6. vietā, jā būtu body fašists? 👼


5. Lietuva - The Roop - Discoteque. Atklājam piecinieku ar vienīgo Baltijas valsti šī gada Eirovīzijā. Šī bija viena no pirmajām dziesmām, kas man iepatikās uzreiz. Man ļoti patīk kā viņi visi dejo. Īpaši pievērsiet uzmanību tai vienīgajai meitenei, viņa īpaši cenšas un baigi smieklīgi dejo.
Un vēl...šeit atkal jau ir zināmas sejas. Piemēram, solists man ļoti atgādina kādreiz zināmo britu grupas Right Said Fred solistu, kurš izpildīja I'm too sexy.
Un vēl! Es esmu pārliecināta, ka zem ģitārista maskas slēpjas neviens cits kā mūsu pašu Nauris Brikmanis! Bildes studijā!😄




4. Krievija - Manizha - Russian Woman. Man ļoooti patīk. Šeit viss kopā. patīk - dziesma, attieksme, vēstījums, dziesmas vārdi, pasniegšanas veids, skatuviskais noformējums. Un tā dziedātāja ir arī ļoti tāda  forša, uz kuru ir interesanti skatīties. Strong Russian woman. Veri naais 👌


3. Itālija - Måneskin - Zitti E Buoni. Trijnieku atklāj viena no šīs Eirovīzijas rokgrupām. Nezinu, laikam kaut kā par maz pēdējā laikā klausos rokmūziku un šiem man ļoti labi patīk kā skan. Es gan nesaprotu, par ko viņi dzied, bet skan labi. Uzreiz gribas aiziet uz kādu šāda veida koncertu. 🙌


2. Somija - Blind Channel - Dark Side. Šeit es vispirms varu palielīties - tad, kad es biju uz neatkārtojamās pop-punk (JĀ, IR TĀDS ŽANRS, NEVAJAG MAN TEIKT, KA NAV, ES ZINU LABĀK!!!) grupas Simple Plan koncertu, tad šī te grupa Blind Channel bija viņu iesildītāji un es tātad esmu redzējusi viņus dzīvajā. 😛
Un šiem riktīgi labi sanāk. Man šāda stila mūzika vienmēr ir patikusi un šī dziesma rada tādu nedaudz nostalģisku sajūtu - var teikt, ka pietrūka. Sākums ļoti atgādina arī Linkin Park.  Nu ļoti jaudīga dziesma un priekšnesums, arī gribas uz koncertiem uzreiz! Un gribas griezt skaļāk! 👍


1. Azerbaidžāna - Efendi - Mata Hari. OMG! Es pat nezinu, kas man jāsaka. Te jau viss ir skaidrs. Šī arī bija viena no pirmajām dziesmām, kas man uzreiz iepatikās. Un tagad patīk vēl vairāk. Es nevaru - šitā ir baigā! Nu, es nezinu, man tiešām nešķiet, ka te kaut kas jākomentē - vienkārši visslabākā dziesma šajā Eirovīzijā. Un viss! Skatieties un klausieties! Kā viņas dejo un kā dzied un par ko dzied. Perfection!😍👯💃👯


Tas viss! Pateicos tiem daudzajiem, kuri lasīja un atvainojos, ja šoreiz par īsu. Nākamreiz jāsāk ātrāk rakstīt! 👀
Līdz tikšanos nākamgad! 😂

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru